Thursday, July 05, 2007

Haltirav

Өнөөдөр нэг Монгол залуутай танилцав..Судалгааны ажилаар танилцсан юм лда..тэгээд уулзахаар тохироод явж бхдаа яагааад ч юм догдлоод байж уу?ккк..болзоонд явж бгаа аятай...

өөрийгөө blind date хийж бна гээд бодоцсон болтой..гснээс сүүлийн үед ер нь тэр зүгийн юмнаас төсөөрч бна шүү..шинээр хүнтэй танилцах,догдлох тэр мэдрэмжнээс....

-хүүхдээ яах гээд бгаам гэж үү?(нэг хүний жүжиг..)

-яах ч гүй.. ............

тэр миний хувьд чухал хүн л дээ. улам л дасаад байгаа..эхэндээ ч нэг их удахгүй биз дээ гэж боддог бсан...нэг л мэдсэн чинь анх танилцаад 1жил 3(4?)сар,,яг эрчимтэй уулздаг болоод бараг 8,9 сар болцсон байшд....

бас л хөгтэй танилцсан шүү...ах шууд хараал(даанч согтуу нүдээр) асар таалцсан гэжаагаа..тэгээ л өдсөөр бгаад онхолдуулцсан...кккк.....

ямар ч бсан бгаа бдал нь их л таалагдсна юм даг..их хөөрхөн нүдтэй залуу бсан.. би энэ саналаа өөрт нь хэлсэн..чи их хөөрхөн нүдтэймаа..гэсий..манай хүн юм үзээгүйм болохоороо баярлаа л шууд тэнгэрт...

анх юу гэж яриа өдлөө дөө??аа,тийн,тэр нэг тийм ооранж өнгөтэй паанк юм уугаад бсий..тэгээ л яахуу дэ,ямар лаг өнгөтэй умдаа уужаахийм бэ? гэсий би..

тэгсэн нөгөөх чинь「ууж үзэх үү?」 гэж авдий..миний ичсэн гэж жигтэйхэн..хамаг архи биенээс гараад явчих шиг л болжаагаам чинь....үгүй үгүй,,би зүгээр л ямар паанк өнгөтэйм бэ гэж бодоол...гэж бантсан.....тэгээ л яриа үргэлжилсэн дээ..уул нь манай хүн надтай юм ярих сонирхолтой бсийм билээ..тэхдээ тэгээ л дуу муутай хүн чинь дүмбийгээд сууж бхад нь би ашгүй үг өдсийм шиг бгаам..тэвчээргүй нь тэгээ л харагдаж бгаам даа. яагаа ч гүй чичирч дайрч намба алдаа..кккк........

их даруухаан,хээгүй,ёстөй гүндүүгүй гар ..юу ч хамаагүй идчинэ.. хувцасийг бол зовоож бгаам чинь ...Армани гийн пиджак өмссөнөө 1000 иений цаг зүүчинэ..кккк..би бол аягүй бол маяглаад тааруулж мааруулийшд.....за за нэг мэдсэн хадуураад шаал ондоо юм бичицсэн,хамаг нууцаа дэлгэцсэн суужийшд..нөгөө монгол залуугийнхаа тухай дараа л бичий...

2 comments:

patatepatata said...

Kekekeke.
Manai bayabaga huurhun sh dee.

Dahiad bur urtaar bicheerei.
Terneesee gadna hurdan uzuuleechee

bayabaga said...

taniltsuulya taniltsuulya..

chamaig yamar hoolond durtaig asuuchaaraai geed bailee,,,