Tuesday, September 18, 2007

photo medee


1..миний ор.их л юм үзэж бгаа ор доо ..амидрал чи ямар хуурамчийм бэ? гсн..

худлаа худлаа.. тоглосий..дэр аймаар тод өнгөтэй байгаз дээ?зориуд ийм өнгөтэйг авсан,,.яг адилхан цэнхэр,хар хөх,..өнгийнх бас бгаа..(хэнд ч хэрэггүй мэдээлэл..:))

2.эртүүдийн ИХ ХЯМДРАЛААР(big sale ийг сүржигэнэж орчуулав..)авсан номнууд...Ингээд миний хувид бараг Мүракамийн номны япон болоод англи хэвлэлтийг бараг бүгдий ни аваад дуусчих шиг боллоо..Улаан Мүракамичин гэж намайг л хэлэх бх(японд Харүкистө гдг)..

аль дээр гараад моодонд ороод,одоо бараг гараад дуусч бгаа Нора Жоонзийн эхний 2 албомийг нь сая л авлаа..Эхний цомогных нь I`ve got to see you again гсн дуунд нь нээрээ асар автажийнаа..

Cesaria Evora ийн хувьд их учиртай..
японд анх ирчээдбнга очдог бсан сургуулийн ойролцоох кафэ/баар анд байнга явдаг бж билээ.. тэр үед японд түүний СД г зардаггүй бсан болохоор би мастаа гаас нь гуйж бж CD дээр бичүүлж авч бж билээ..эртүүд Tower records t нилээн олон цомог нь байлээ..японд бас нэрд гараад бгаам блгүй..

хамгийн дээр нь smooth jazz гээд compilation album харагдаж бна..жаазыг 「хэт жааз」маягаар биш нийтэд хүртээлтэй ,ойлгомжтой маягаар тоглосон(поп маягийн ч гэж хэлж болохоор) дуунууд..

3.өнгөрсөн хагас бүтэн сайнаар хүүхэд манайд ирсэн..миний умгар өрөөнд сүкияки даж бгаа бдал..нэгэн найзийн нутаг буцахдаа өгсөн хийн плитка ний ид шидийг анх удаа үзэж бна..бүхэл бүтэн 2 жил болоход анх удаа хэрэглэж бна гээд бод доо..хаячилгүй тэсээд ,чирээд нүүгээд бсаны минь хэрэг гарлаа..

хүүхэд жохон жоохоноор миний өрөөг эзлээ л бна..эхлээд ганц сойз бсанаа,алчуур,цүнх,г.м ээр нэг хоёроо юм нь нэмэгдээд бгаа..хэрвээ салахийим бол хөрөнгө хуваана гэж бөөн юм болох нь байшд..кэкэ..энэ чиний сойз ..нтр гээлүү??

4 comments:

jj.somethoughts said...

nogoo tanil yunuud... :)

ulaango said...

chi chini neeree medeh biluu>? :)

jj.somethoughts said...

harin yu bilee? lol

bayabaga said...

neeree,tiim yum bna..:)